Gospelejant!

Que m’agradi la música gospel no és casualitat, encara que alguns ho descobriu ara. He crescut amb Sister Act, em sé totes les cançons de les dues pelis, els diàlegs i els balls, també escolto des de fa molts anys a l’Aretha Franklin i una mica de tot el que vaig trobant per Internet, i recordo molt agradablement que durant uns anys vaig anar a Rajadell als concerts que hi fan durant el Campus Gospel.

Evidentment podria ser una fanàtica d’aquest moviment, però tampoc és el cas. Si hi ha alguna cosa per la que viatjaria a Estats Units és per poder veure i escoltar gospel. Però de moment, el que si sé, i vaig flipar molt, és que Sister Act el Musical arriba a Barcelona. I jo hi aniré.

sister

Encara no tinc les entrades i crec que l’Albert no voldrà acompanyar-me, però la meva mare o la sister segur que s’apunten; perquè si aquestes pelis no les hem mirat cinquanta mil vegades a casa, ens quedem curtes.

Us deixo una cançó que segur moltes de vosaltres heu escoltat:

Oh Happy Day

I a vosaltres, us agrada aquest estil de música?

 

 

6 respostes a “Gospelejant!

  1. Perdona? Yo vengo, aunque sea con la niña colgando en la teta. Que guay! Sería un excelente plan de mujeres de casa… Un besito

Deixa un comentari...