12042016-3

El meu 2016 és groc!

La maternitat, per bonica que sembli, és dura que no us enganyin i també és un còctel de sensacions i prioritats, que a hores d’ara a mi em sacseja cada dia. Durant l’embaràs tenia mals de panxa, d’aquells d’anar de ventre, quan pensava en com m’ho faria per seguir treballant i sent mare. Quan va arribar el moment em vaig carregar de força i energia de la del bon rotllo i vaig decidir tancar una gran porta. Tot i la pena que vaig viure durant uns mesos, vaig aprendre a visualitzar el meu futur sense necessitat de trucar al Sandro Rey i, ara us puc escriure que estic molt satisfeta d’haver-ho fet com també de seguir els meus impulsos. No serà per hòsties en aquesta vida, per tirar endavant una ha de caure… I jo que sóc impulsiva i poc pacient, amb els anys les caigudes han fet menys mal.

Doncs el que us deia, que ser mare i tenir temps per pensar (no per fer coses) fa que et plantegis el teu futur i els teus camins. I aquí estic, nerviosa novament amb papallones al estómac d’aquelles que tens quan t’enamores, i escrivint aquest post, tot per anunciar-vos que emprenc un nou camí…

Fa un any que vaig parir una preciosa puça, ella em va fer veure i viure la fotografia diferent, formant-me i llegint, practicant i practicant. I avui també estic parint (com a concepte) el meu somni, la Puceta. Com que fa anys que penso en groc, color vital i energètic, la Puceta és groga.

Per tant, ja la tenim aquí. La Puceta Groga Fotografia ja és una realitat (també aquí i aquí), i estic que no m’ho crec, feliç de la vida intentant fer allò que més em mou.

El meu petit gran somni és imparable i per això avui estem de celebració. A casa ja tinc els globus grocs, el confeti i l’ampolla de vi a punt. Jo porto les ganes de treballar i la il·lusió, si vols, et convido a casa i ho celebrem plegats. T’apuntes?

promo_4.jpg

 

 

4 thoughts on “El meu 2016 és groc!

Deixa un comentari...

