Tossa de Mar amb gust d’arròs caldós!

Avui us porto una recomanació! Ets fan de l’arròs? Sí és així, segueix llegint… Si encara estàs de vacances i estàs pels voltants de Tossa de Mar o simplement vols anar-hi un dia, no pots marxar d’allà sense anar a fer un espectacular arròs a La Roca de Tossa.

Sent sincera jo sóc més de fideuà, perquè el fanàtic dels arrossos a casa és l’Albert. I com que aquest estiu hem passat uns dies a Tossa, abans de marxar, vam voler homenatjar-nos amb un arròs. Buscant recomanacions per Tripadvisor vam llegir que aquest restaurant estava bastant bé.

I així, guiant-nos per les opinions d’aquesta web vam anar a parar davant d’un arròs caldós amb llamàntol. Jo, que no n’havia menjat mai, em vaig deixar portar pels gustos de l’Albert. I mare meva… crec que és dels millors arrossos que he menjat mai!

arros_caldos_llamantol

El restaurant és petit i aquell dia feia molta xafogor, per això l’Ada i jo vam estar més a fora que a dins; però res va espatllar el dinar. L’atenció del personal és excel·lent i el menjar increïblement bo.

Així que ja sabeu, preneu nota… que jo ja ho he fet!

Feliç dia!

2 thoughts on “Tossa de Mar amb gust d’arròs caldós!

Deixa un comentari...

