Càmera en mà

wpid-img_20150618_213130.jpg

 

I tot va començar fa uns tres mesos. Tenen raó quan fan servir l’etiqueta #impulsatucreatividad. A mi m’han fet adonar d’allò del que realment em fa feliç. Fa molts anys que ho sé però fins ara, fins que va néixer l’Ada i vaig tenir “temps”, fins aleshores, no m’hi havia pogut dedicar.

Al maig, com ja us vaig explicar per aquí, em vaig apuntar al curs Hello!Family de Hello!Creatividad, i a partir d’allà es va encendre una petita espurna d’il·lusió i emoció per dedicar-me a una de les meves grans aficions, com escrivia el 2012.

Després d’aquest curs, ha plogut una mica: he aconseguit una Nikon D3000, m’he apuntat a un altre curs de fotografia i he comprat un objectiu de 35mm per la meva càmera. A partir d’ara, tot serà capturat.

Aprofitant el xute d’inspiració que estic rebent, he volgut fer un rentat de cara al bloc. Espero que ara us sigui més fàcil navegar, trobar els posts més ràpidament i per part meva, dirigir el bloc a tot allò que m’interessa.

Les ganes hi són. Espero seguir el camí que començo a descobrir.

 

Deixa un comentari...

