16 setmanes després…

Ja han passat 16 setmanes des del 27 de març, i amb elles un munt d’històries per recordar. Després de reprendre el meu jo treballadora {just fa tres dies}, m’ha vingut de gust fer un repàs del meu permís de maternitat i explicar-vos 16 moments que de ben segur heu viscut en algun moment o altre.

1. Evidentment, parir a l’Ada. Sense ella, aquest post no seria possible.

2. Descobrir com s’estima sense esperar res a canvi.

3. Emocionar-me amb la dolçor de la meva fillola.

4. Plorar el més sentit dels meus adéus.

5. Ampliar el cercle d’amigues.

6. Agrair molt.

7. Petonejar sense parar.

8. Aprofitar al màxim els dies i fer tot allò que realment ha valgut la pena.

9. Somriure cada vegada que sento al meu nebot crida “amunt” per venir a veure a la petita.

10. Aprendre molt, de mi i de totes.

11. Portejar amb amor.

12. Alimentar la meva creativitat.

13. Endreçar poc per prioritzar molt.

14. Entendre que la conciliació familiar i laboral ara mateix no és possible.

15. Observar amb uns altres ulls.

16. Ser més forta, ser més valenta i creure que tot és possible.

16_setmanes

Per què totes les petites vivències aporten grans valors.

Feliç setmana!

Deixa un comentari...

