Nova vida, noves inspiracions

Just avui fa 8 setmanes que vaig experimentar l’experiència més al·lucinant de la meva vida, i després de quasi 2 mesos de mica en mica torna a la normalitat.

És una normalitat diferent, tampoc pretenc tornar a la meva antiga rutina, però si que estic motivada per recuperar els meus petits espais per dedicar-me a fer allò que realment em vingui de gust.

En ple post part, la meva màxima prioritat és gaudir del temps i la cura de la meva petita, i totes sabem que quan s’és mare l’escala de prioritats canvien… suposo que així que torni a la meva realitat laboral, aquesta escala encara es veurà més canviada però avui estic contenta perquè sento que cada dia que passa gaudeixo més de la meva família però a la vegada, estic motivada per tornar trobar els meus moments i els meus espais per ser jo mateixa.

El bloc és un d’aquests espais que guardo per mi. Escric molt poc però m’agrada saber que el tinc. No sé ben bé cap on tirar (no és la primera vegada que el bloc està en crisi), ara em manca més temps per escriure (que abans) i també més inspiració per trobar temes d’interès personal, a banda de la maternitat.

Dilluns començo un curs de fotografia on line i durant les pròximes setmanes espero inspirar-me i aconseguir la creativitat que em manca per canviar una mica el camí del bloc i fer d’aquest, el meu racó de desconnexió.

flor

Feliç cap de setmana!

 

 

2 thoughts on “Nova vida, noves inspiracions

  1. Endavant!, si no deixes els teus espais arraconats, no nomes et serviran a tu sinó que donaras un bon exemple a la teva petita…. I ella mes que ningú notarà el teu bon humor i la teva satisfacció personal. Recorda que son esponges! Petonets!

Deixa un comentari...

