Un pastís molt dolç!

Bon dia!

Com moltes heu anat veient durant les últimes setmanes per l’Instagram, m’ha entrat la fal·lera per fer pastissos i dolços. No els faig perquè sí, sinó que aprofito les celebracions dels aniversaris familiars (2 al gener i 3 al febrer) per evitar comprar els pastissos i aprofitar la meva estimada Thermomix 31 per inventar una mica!

pastís estrella

Avui, us deixo les tres receptes necessàries per creat el pastís estrella i que a mi tant i tant m’agrada. És molt fàcil de fer i no té gaire secret, encara que si hagués de fer les receptes sense el robot de cuina, no sé si en faria tan sovint.

Primer pas: Fer el pa de pessic

El pa de pessic el podeu comprar a qualsevol super que sé que n’hi ha de preparats, però també el podeu fer a casa seguint aquesta recepta de Directo al Paladar o fer-lo amb la Thermomix buscant bizcocho genovés (al llibre Imprescindible hi és).

Segon pas: Fer la crema pastissera

Les dues vegades que he fet el pastís, l’he farcit amb crema pastissera. Personalment, sempre que puc, els dolços són amb crema; és més, a casa quan comprem pastissos sempre som 3 o 4 que escollim crema i la resta nata.

Us deixo una recepta que he trobat per Internet per fer crema pastissera i si la feu amb la Thermomix, al llibre Imprescindible segur que la trobeu.

Pa de pessic amb crema

Tercer pas: Fer la cobertura de crema de mantega

També coneguda com a Buttercream, a Internet hi ha milers de webs on t’expliquen com fer-la. Jo segueixo aquesta recepta per fer-la amb la Thermomix i la veritat que soluciono el tema però no m’acaba d’agradar el resultat (hauré de seguir buscant).

I si la feu a mà, doncs podeu provar amb aquesta.

Buttercream

Quart pas: Decorar el pastís

Per decorar el primer pastís, vaig fer servir maduixes en almívar i naturals pel segon. Potser, la tercera vegada em dedico a treballar una mica més la decoració i posar-hi ametlles ratllades, ...

Decoració

Ja veieu que cercant per la xarxa, trobem de tot… només hem de trobar la motivació per fer-ho!

Salut i dolços

Deixa un comentari...