36 setmanes + 5 dies amb tu

Ploro. Em cauen les llàgrimes mentre repasso els dos escrits que tinc publicats al bloc sobre tu. Un, és aquest, quan anunciava que t’estàvem esperant i l’altre, aquest, quan vaig saber que series una preciosa Ada.

Ara, a 23 dies (si tot va bé) per veure’t i sentir-te segueixo plorant quan penso en tot que el que he viscut durant aquestes 36 setmanes.

Camines amb mi, i vas creixent dins meu mentre la felicitat s’apodera de mi. Em despertes amb els teus moviments, que no us penseu que són puntades lleus, i ens diem bon dia. Jo amb tendres paraules i tu a la teva manera. I el mateix abans d’anar a dormir. Et parlem i ens respons, et toquem i tu també ho fas, puntades, moviments i alguns bonys  i deformitat de la panxona.

És increïble la connexió que hem establert, et parlo quan estem a soles, i ploro de sentiment només de sentir tot el que et dic. Tinc ganes que arribi el dia, per dolorós que sigui, per veure’t, abraçar-te, estimar-te i petonejar-te fins que els plors d’emoció deixin de brollar.

T’imaginem i fem suposicions de com seràs. Morena, amb cabell o no, petita o grassoneta. Però suposo que quan et coneguem, tot el que hem imaginat quedarà curt.

Em sento feliç. Estar embarassada de tu és un regal únic i crec que un dels millors sentiments que hagi pogut tenir mai. És un regal de la natura que em fa estar viva. He tingut i estic tenint un embaràs de meravella (llevat dels dolors lumbars i pèlvics), i suposo que això ajuda molt.

Ada, desitjo que arribis a ensenyar-nos mil i un valors, em moro de ganes de créixer al teu costat i de fer-nos forts com a persones, com a pares i com a parella.

Arribaràs amb força i amb força i energia t’esperem!

Ada19

11 thoughts on “36 setmanes + 5 dies amb tu

  1. Ay por favor que lloro yo!
    Ada, la padrinet no és tan ploranera com la teva mare, però també té moltes ganes que arribis ja!
    Un besito, sister!

  2. ADA, un nom amb força:

    A d’admiració
    D de dedicació
    A d’amor

    Tres paraules que em fan pensar amb tu JESS. Que sàpigues que et trobo a faltar a la xarxa!!

    Una abraçada molt gran!!

  3. Bonica!!! Ja veuràs que quan neixi i la tinguis sobre teu, tots aquests sentiments seran encara més intensos! Gaudiu moooolt dels últims dies d’embaràs i prepareu-vos per una nova etapa que és meravellosa!!!!

    • Rosa, serà increïble oi? La majoria de gent ens diu que aprofitem, que res és com abans, però nosaltres pensem: ja ho volem ja que res sigui com abans perquè volem que sigui molt millor!😉 Un petonàs per les dues!

  4. Estic amb la llagrimeta!molt bonic l’escrit! Estic molt contenta de que siguis tan feliç perquè t’ho mereixes!amb moltes ganes de posar cara a l’Ada també!

Deixa un comentari...

