20 + 4

Com ja us avançava fa unes setmanes, estic vivint una història d’amor i de felicitat molt especial.  És especial perquè l’estic vivint al teu costat, és de felicitat perquè així em sento i és d’amor perquè el que ja sento per tu és increïblement autèntic.

“T’estimo des del primer dia que vas aparèixer a la meva vida, i t’admiro per com sent tant poqueta cosa, ja et fas notar des de la setmana 17. No peses ni 400 grams que cada nit ens avises que hi ets, que tu també vols un raconet al sofà de casa. Aviat, el teu pare també et notarà i serà aleshores quan respiraré més tranquil·la i feliç.

Et noto, et respiro, t’imagino portant la roba que les meves Floretes t’han deixat, creo situacions de casa per saber com ens ho farem, i penso en com serà portar-te amb mi, arrapada al pit mentre passegem el nostre amor.”

Les paraules de tendresa a vegades poden semblar massa amoroses, que enfarfeguen massa, però la veritat és aquesta i ni puc ni vull amargar-la. Sóc feliç  amb aquesta història i cada vegada ho sóc més quan et veig per la pantalla del monitor, et sento i t’escoltem el cor.

No em sap greu pensar que volia que fossis un nen. No me’n sap. La iaia Tere i l’avi Damià només tenen les Floretes i la iaiona té 7 besnétes, per això volia un Bernat. Però tranquil·la, perquè ara és el de menys, això ja no importa.

Divendres passat ens van confirmar el que la Glòria ja ens havia avançat, seràs una nena. Sense poder-te olorar, ni poder-te tocar, ni petonejar-te fins a caure morta de son, …  Amb tot el que durant aquestes 20 setmanes ens has fet viure,  sé que seràs la reina del Palacete.

Ada

Benvinguda, Ada!

 

 

 

 

22 thoughts on “20 + 4

  1. Enhorabona, guapa!!! Em van dir que seria nena, i feia dies que et volia escriure! Serà preciosa i feliç, amb una família com la que tindrà😉 Un petonàs i fins aviat!!!!

  2. Aix Jèss!!!Aquesta part tendra i sentimental teva m’encanta!!!m’has fet caure alguna llagrimeta!!!!trnim moltes ganes de que passin els mesos i veure-la en directe!!!🙂

  3. Quines paraules mes boniques. Tenim moltes ganes de tindre a lada aqui i pogui comprovar per ella mateixa les cosines trapelles q tindra jiji. Molts petons

  4. Una nena!…. Felicitats! Un escrit molt especial i molt íntim. L’ Ada serà una nena amb molta sort….., tan estimada, tan desitjada,…. podrà amb tot el que es proposi, tenint pares com vosaltres al seu costat. No canvieu mai aquests sentiments!!!

Deixa un comentari...

