Una altra manera de cuidar-te

No us passa que us proposeu cuidar-vos la pell cada nit i a la tercera ja no us recordeu d’on teniu el pot? Tinc el prestatge del lavabo ple de pots de cremes anticel·lulítiques i es caduquen obertes, però plenes. Mai he estat persona de gaires cures. Cuida la meva alimentació i faig esport regularment (menys juliol i agost), vaig cuidar la meva pell quan em va tocar fer el tractament d’hirsutisme que ja us vaig explicar aquí. I des aleshores, com que tampoc em puc posar cap crema a la cara, doncs passo amb aigua i sabó.

Fa uns anys que veig que la nostra”amiga” cel·lulitis s’ha apoderat de les meves cuixes. Cada vegada hi tinc més foradets, però no em preocupen. No faig tot el possible perquè desapareguin, però de tant en tant, m’entra la neura i busco alguna solució.

I això és el que vaig fer el juny passat, i si tot marxa bé, tornaré a fer a finals d’any (les embarassades també ho poden fer).  La solució del 2014 és la pressoteràpia.

Si amigues, la pressoteràpia és un aparell consistent en unes bótes que arriben fins a la cintura que s’inflen a diferents temps i tenen efecte drenant, de forma que ens ajuden a eliminar els líquids que tenim retinguts sobretot a les cames i braços.

Jo vaig anar a Venus Depilacions de Sant Joan de Vilatorrada a fer-ho. L’Isa i la Irene tenien i encara tenen una promoció espectacular i no es podia desaprofitar.

Quins beneficis vaig notar durant aquell mes?

– Jo que sóc propensa a retenir líquids, em vaig notar més desinflada.

– La pell la tenia més lluent, suau i tensa.

– Em vaig regalar 30 minuts al dia on em relaxava moltíssim.

– Les cames i els peus, que a l’estiu tendeixen a inflar-se, no ho van fer i sortien relaxats.

Fita

I vosaltres, quins remeis, cremes o solucions teniu per mantenir a la ratlla a la cel·lulitis?

Feliç dimecres!

2 thoughts on “Una altra manera de cuidar-te

  1. Ets un solete!!!!!!!! Això es el que ens manté amb més ganes cada dia, clientes com les que tenim, i sobretot clientes com tú guapiiiisima!!!!!!!!!! Quantes estones agradables!!!! Un petó reina!!! (ISA, IRENE)

Deixa un comentari...

