Els papers de la meva vida!

Ja ho veieu, us dic que no escriure gaire sobre l’embaràs i ja estic aquí… explicant-vos cosetes de les bones!

Mireu, a casa, fins ara tots hem tingut un paper molt important a protagonitzar mentre les meves Floretes van creixent. Hi ha el Bonpare, els Bonsavis, la Tieta Molona, el Tiet Bert i per suposat la Malamadre oficial.

Per Tieta Molona s’entén tota aquella que juga amb tu, qui et porta regalets o obsequis encara que no sigui el teu aniversari, qui cada dijous et canvia els bolquers o et porta a l’escola Bressol. Qui t’explica les coses mil vegades abans de renyar-te i qui et mira fermament si alguna cosa no has fet bé. Si senyoretes, aquesta sóc jo!

No deixaré de ser tieta, però com diu la Noemí, em tornaré Malamadre! Passaré de ser la Bonafilla (per la meva mare) a una altra Malamadre pitjor que ella, … Faré i desfaré al meu gust sense importar-me el que diguin els altres; demanant consell als Bonsavis però fent al final, el que l’Albert i jo acabem decidim. I en 15 setmanes d’embaràs ja hem decidit algunes coses, coses que potser no agraden a tothom.

Club de #malasmadres con mucho sueño, poco tiempo, alergia a la ñoñería, con ganas de cambiar el mundo o al menos de morir en el intento… Madres imperfectas que luchan por no perder su identidad como mujeres, por seguir creciendo profesionalmente y desmitificar la maternidad. Conseguiremos acabar con el concepto de “superwoman”, ese que nos impone la sociedad y que no nos ayuda en nada. Porque no tenemos súper poderes ni queremos tenerlos.

(extret de la web Club de Malasmadres)

I si tu em preguntes, jo et respondré: Sí, vull ser Malamadre. Ric només de llegir els Tips del Día, amb els tuits que s’escriuen i es comenten unes i altres, siguis d’aquí o de més enllà, llegint el bloc i les seves històries, ... Ser Malamadre és una filosofia de vida, o almenys així ho estic veient i vivint tenint a la millor MalaMadre per germana.
TipDelDía

Aquest Tip és de la Noemí!

Això només ha fet que començar, però ja sé que quan estigui a casa amb el meu petit/a i no arribi a tot, quan tinguis ganes d’escampar la boira jo sola, o quan em passi al IG més estona de la que toca, aleshores sabré que no estic sola i que hi ha un munt de mares malamadreando com jo!

Feliç dia!

5 thoughts on “Els papers de la meva vida!

Deixa un comentari...

