Nou curs escolar

Com ja us vaig avançar la setmana passada, el bloc i jo, ja hem començat el nou curs escolar. La cosa és que si jo no començo el bloc tampoc.

Abans que res, voldria donar-vos les GRÀCIES a totes vosaltres que em llegiu. Gràcies pels vostres comentaris amb el post de la setmana passada, comentaris que em vau deixar al bloc, al Instagram, al Facebook i per Whatsapp. Mil gràcies de tot cor!

flor

I entrant al tema que m’ocupa avui, doncs, us diré que durant aquest estiu m’he plantejat tancar el bloc. Si tanca-lo, però quan hi pensava gaire em feia pena i llàstima perdre tot el que he anat acumulant. És la meva biblioteca de pensaments!

Crec que mai he estat gaire estable publicant, uns mesos sí, unes setmanes no. Si tenia exàmens, desapareixia. Si era temporada d’estiu, també. I després m’havia de motivar doble per tornar però la cosa és que quan em planto davant l’ordinador, estic contenta. M’agrada escriure encara que siguin ximpleries!

Per això, he decidit tres coses….

1. Publicaré un post setmanal. Si ho sé, és poc. La majoria de bloggers publiquen cada dia o dia si, dia no. Però voleu saber una cosa, unes són professionals d’això i les altres possiblement tenen més temps que no pas jo.

2. El dimecres és el dia escollit per publicar. Intentaré que sigui cada setmana. Hi he dit, intentaré perquè quan comenci la meva rutina diària i setmanal, hauré de trobar espais i moments. I ara és quan vosaltres penseu: “com s’ho farà quan sigui mare?” doncs no ho sé. Ja m’ho trobaré.

3. No he traçat cap línia temàtica clara. Les que em llegiu fa temps sabeu que escric sobre el que em ve de gust. Reflexions, recomanacions de receptes, llocs, i restaurants, vivències personals, fotografia, … doncs crec que seguiré fent el mateix. No m’agradaria caure en l’error de començar a escriure únicament sobre el meu embaràs i la maternitat, per això ja hi ha moltes dones que ho fan, clar exemple la meva estimada sister. No negaré que algun post caurà, però no vull que sigui el tema principal.

Gràcies una vegada més per ser-hi, per llegir-me i per deixar comentaris! No sabeu la il·lusió que fan!

4 thoughts on “Nou curs escolar

  1. Pues yo tengo temas de maternidad i opiniones pero no tengo tiempo ! Pero me alegro q sigas tu blog y me anima a pedirme una tarde de la semana a MArc para hacer post mio aunque sea de vez en cuando !!!

  2. Benvingut el nou curs escolar!…Amb la rutina diària, aquests petits de moments de desconnexió llegint blogs com el teu son genials… Endavant!!!

Deixa un comentari...

