Històries d’amor i de felicitat

Aquest estiu ha estat i està sent molt especial per mi. No he publicat absolutament res al bloc, i és que durant aquests tres últims mesos la meva vida ha girat en torn a un sol tema i és que sóc feliç. La felicitat arriba, però també has de lluitar per trobar-la. No és un destí, crec més que és un viatge però les parades que puguis fer, han de ser la bomba, i jo m’he plantat. Estic en una parada de la qual no vull baixar.

Aquesta foto, tal com us avançava ahir per l’Instagram, em transmet pau i relax. L’aigua, és un element clau a la meva vida, sóc sagitari (element foc) però estic enormement enamorada d’un aquari. Em perdria pel mar, nedant i surant sense destí. La fotografia, una de les meves grans passions, sabeu que no hi entenc gens però m’agrada retratar, sempre càmera en mà per capturar bons moments i moments especials. I jo, sense que sembli egocèntrica, sóc on sóc perquè he viatjat durant anys per ser aquí. He lluitat com molts sabeu per arribar a ser la dona que sóc. Seguiré lluitant per poder viure sota uns valors que em fan forta i em donen pau i serenor.

Felicitat

I sota aquesta panxeta que brilla a llum d’Escòcia s’amaga la meva més sincera i entranyable felicitat.

març2015_dates

Sí, heu llegit bé. Estem esperant el nostre primer fill. Ara ja us ho puc escriure, ara ja respiro un pèl més tranquil·la, ara ja us puc dir que estic embarassada.

Aquesta història d’amor fa molts temps (per no dir anys) que espera, que s’espera en un racó del meu cor i del meu pensament. Una història d’amor que gràcies al meravellós company de viatge que ha volgut estar al meu costat, viurem i farem nostre.

Tal com em deia la meva estimada Laura, “estem formant el més bonic que es pot tenir a la vida al costat de la persona que estimes, passaràs a un lloc molt especial, li regalaràs a l’Albert la vida d’un fill”.

seqüència

Espero que tu també tinguis un viatge d’allò més planer i ple de moments feliços!

Para’t, respira’ls i gaudeix-los!

18 thoughts on “Històries d’amor i de felicitat

  1. Que bonic i que contenta que estic que siguis tant feliç!!!T’ho mereixes!!!M’has fet caure alguna llagrimeta amb el post!!🙂

  2. Otra vez llorando jijiji
    A disfrutar a disfrutar i a disfrutar .os queremos muchisimo ,espero poder achucharte pronto !!!🙂

  3. Enhorabonaaaaaaaa!!!!
    Comença un nou camí! Jo estic de 30 setmanes i els daltabaixos emocionals són més forts que un viatge de DragonKhan hahahhaha. Gaudeix-ho mooooolt! Petons!!!

  4. Un post molt emotiu!!! I es que ser pares és el regl més gran del món… Disfruteu i gaudiu molt de tots els moments que queden per venir… Un Petonàs i una abraçada pels tres.

  5. Enormement contenta de la notícia i de poder llegir el teu blog. Gràcies per compartir la teva felicitat. Us desitjo el millor. A tu i la teva parella i a aquest estimat ser que estàs gestant i que us ha escollit com a pares. És el més meravellós que us pot passar. Un petó i una forta abraçada.

Deixa un comentari...

