llibres

Plaers d’estiu!

Després de quasi un mes sense passar-me per aquí, que sapigueu que he estat buscat nous temes i noves idees de les quals poder parlar, o si més no, escriure una mica. Durant aquest mes, una mica out, m’ha servit per trobar nous blocs que llegeixo sempre que puc, per connectar molt més amb mi mateixa i per descobrir que el meu bloc és meu i puc escriure sobre el que jo vulgui. A vegades, faig recomanacions de restaurants o llocs que hem visitat, però mai fins ara (crec) no havia explicat coses més “íntimes” i del meu dia a dia.

A partir d’ara, ho intentaré fer. Ja tinc una llista amb possibles posts però ara faltarà trobar l’espai i el temps necessari per preparar-los. D’entrada, us presentaré les meves lectures preferides dels últims mesos i dels propers.

Fa tres dies que estem a l’estiu (què?, que ningú us ho ha dit encara?) i amb ell, jo intento allargar el dia i poder trobar temps per fer una de les coses que més m’agraden, com és llegir. Un bon llibre em pot absorbir hores i hores, però a vegades falta trobar-lo. De setembre a juny, m’és bastant complicat compaginar la lectura per plaer amb la lectura per obligació (la uni) però de tant en tant, em compro algun llibre que algú m’ha recomanat o n’he sentit parlar i, el tinc pel menjador fins que decideixo obrir-lo.

Començo recomanant-vos algunes lectures per aquests mesos. No podeu deixar de llegir la trilogia de Baztan de la Dolores Redondo. Encara ha de publicar el tercer llibre (que espero que no trigui gaire), però amb el primer “El guardià invisible” i el segon “El llegat dels ossos” en tens per uns quants dies. És una novel·la negra que transcorre a la Vall de Baztan (Navarra) i barreja la mitologia basco-navarresa. Em té enganxadíssima! Tant que a la feina, hi ha la Lupe i el Xevi que també són molts fans i mentre dura la lectura del llibre, ho anem comentat tot.

Baztan
Jo, ara mateix tinc “L‘analfabeta que va salvar un país” de Jonas Jonasson que fa dies que m’espera. Ja m’he llegit uns quants capítols però em falta submergir-m’hi al 100%. I l’altre, és la guia d’Escòcia que si volem preparar unes vacances espectaculars, ens l’hem de llegir i rellegir mil vegades abans de mitjans d’agost.

llibres
I a vosaltres, us agrada llegir? Quins llibres us acompanyaran aquest estiu?

Feliç dia!

4 thoughts on “Plaers d’estiu!

  1. Gràcies per les teves recomanacions!, ja tinc ganes de perdrem entre els llibres de la Dolores Redondo,… Espero les vacances per poder llegir mes i mes i mes… De setembre a juny es fa complicat trobar un forat 😩

Deixa un comentari...

