Petits plaers

Després d’un cap de setmana llarg (afortunada de fer pont) he pogut escriure una mica i he volgut explicar-vos quatre cosetes que quan sóc a casa descobreixo que em fan sentir bé.

Durant la setmana, només sóc a casa per sopar i dormir (suposo que com moltes de vosaltres), però a mi m’agrada estar-m’hi, i és en dies de pont, festa o vacances que puc assaborir els petits plaers d’estar-se a casa que ara mateix no puc tenir tant present.

La meva llista de petits plaers:

1. Llevar-me tard i que sigui la Shelvi (la meva tortuga) la que em desperta.

2. Posar ordre al Palacete i a l’estudi abans de fer res (necessito ordrenar per poder estudiar).

3. Que tota la casa faci olor de vainilla (l’Ikea i les seves espelmes han fet molt mal). 

4. Mirar pel finestral i descobrir petits canvis d’Ullastrell.

5. Seure al sofà i observar el reflex del sol a la paret i descobrir com avança el dia.

6. Escoltar el silenci.

7. Mirar la TV i empassar-me els programes de cases, de núvies, de reformes, de vestits i més,…

8. Dedicar-me al bloc i trobar fotos tan maques com aquesta

 

girafa

 I tu, quins són els teus petits plaers?

3 thoughts on “Petits plaers

Deixa un comentari...

