Inspiracions musicals

Durant les últimes setmanes m’han arribat algunes inspiracions musicals. Són molt diferents, però per un motiu o altre, m’han tocat la fibra.

música

La primera, va ser un regal de la Núria de Rodant com una baldufa. Parlem en la distància, a través del skype, i ha estat al meu costat recolzant-me i enviant-me ànims per superar l’estrès que suposo tenir exàmens mentre també treballes i vols tenir una vida social “el més normal” possible.

Em va regalar aquesta cançó per animar-me i tirar endavant P!nk – Try. Pensa Núria, que la guardo i de tant en tant, encara la poso al Punt Òmnia.

La segona, em va apassionar. Quina meravella! I no sols per la cançó, que jo crec que em va agradar tant pel que estava fent quan la vaig descobrir. El Quim Masferrer a l’obra Temps va fer sonar L’Aglie Noir de Roger Mas i la Cobla Sant Jordi i em va agradar tant que després via Twitter li vaig demanar el títol. 

I la tercera, és la cançó Addictions del Mike Pinto i fa molt temps que la tinc al cap. Però com que crec que no us ho he explicat mai, doncs, aquí teniu. Aquesta, la porto al cotxe gràcies a l’Albert que em fa descobrir la música que sap que em pot agradar.

Feliç dia, salut i música!

Deixa un comentari...

