La Loretta m’ha premiat!

La meva estimadíssima Loretta de http://elblogdeloretta.blogspot.com.es/ fa dies (molts dies) em va concedir un dels Premis Blog

La veritat es que us haig de dir que fa molt temps, visitant el bloc http://ohlalamavieenrose.wordpress.com/ ja vaig veure una mica de què anava el premi. Però la veritat que pensava que aquest, no m’arribaria mai. Però sense esperar-ho, la Loretta, unes de les amigues incondicionals que vaig trobar a la meva arribada a Ullastrell, em va premiar i no m’ho podia creure.

He trigat molt a publicar el premi, les respostes i premiar a altres bloggers però la veritat que havia de trobar el moment. I ara toca. Sofà, manta, bossa nova sonant, espelmes i llum de fons, i el millor, estic sola i per uns minuts puc fer allò que porto dies reflexionant! 

premio best blog

Doncs sense més històries aquí teniu el post amb el premi:

Les pautes a seguir quan et concedeixen el premi…

1- Nombrar y agradecer el premio a la persona que te lo concedió y si te apetece hacerte seguidor de su blog.
2- Responder a 11 preguntas que te formulará quien te lo ha concedido.
3- Debes conceder el premio a 11 blogs que te gusten (tienen que haber empezado hace poco y tener menos de 200 seguidores)
4- Hacer 11 preguntas que deberán contestar tus premiados.
5- Informar del premio a los premiados.
6- Visitar los blogs de los que han sido premiados junto contigo.
7- Evitar mandar el premio al blog que te lo concedió a ti, para que la cadena no se rompa.

Les 11 preguntes que em fa la Loretta i que jo responc gustosament…

1. Que te motivo a escribir un blog? 

Marxar de Callús. Emprenent un nou camí a Ullastrell vaig sentir la necessitat d’estar en contacte amb la meva gent. Amb aquella que no puc veure tant com jo voldria.
 
2. A que más dedicas tu ocio?
A estar amb la meva gent callustrellenca (d’allà i d’aquí), estudiar anglès, fer esport, fer manualitats,…
 
3. Que te gustaría aprender a corto plazo o medio plazo?
M’agradaria aprendre a trobar moments de desconnexió i relaxament; aprendre a optimitzar el meu temps i dedicar-lo a allò important per mi.
4. Un libro que te haya encantado leer?
Los pilares de la Tierra.
5. Tu peli preferida?
Amelie.
6. Tu serie preferida?
Ara, The Big Bang Theory.
7. Que manualidad tienes pendiente de hacer ahora?
Els regalets que portaran els Reis.
8. Que flor y planta te gustan más?
Les orquídies, les tulipes, les margarites,… i si poden ser grogues millor. I no em sé cap nom de plantes! A casa el que més tenim són  canyes de bambú.
9. Te gustaría tener un huerto?
Segurament podria tenir-lo, però mai m’ha cridat l’atenció tenir-ne un.
10. Que próximos viajes te gustaría hacer? (en serio no soñando)
A qualsevol país islàmic. Penso en Marroc o Turquia.
11. Que es lo que más te gusta de hacer manualidades??
Manulitats que serveixin. Reutilitzar o reciclar materials per decorar casa meva o per regalar.

I jo envio els Premis Blog a…

http://www.ideesartiscrap.blogspot.com.es/ (La Laura de Més que Scrap)

Les 11 preguntes per les meves premiades

1.Per què vas començar a escriure el bloc?
2. Que més fas en el temps lliure?
3. Que t’agradria aprendre a curt termini?
4. Una cançó que et representi?
5. El teu àpat preferit?
6. Una manualitat o tècnica preferida?
7. Un color?
8. Digues un punt fort del teu bloc?
9. T’agradaria fer un vol en globus?
10. Un desig
11. Una somni realitzable 

Apalins, premi respost i entregat!

Feliç setmana a totes i tots!

Callustrellenca

One thought on “La Loretta m’ha premiat!

Deixa un comentari...

