Foto per pensar

Després d’una setmana on m’he adonat que el temps passa massa ràpid, i que per més que vull fer, mai tinc temps per tot allò que està a la llista… que arriba el cap de setmana, vull fer massa, i després arriba el dilluns i tinc sensacions contradictòries!

Després d’una setmana en la que vaig poder parlar amb la Núria , i em va fer veure que a vegades, cal trobar la felicitat en les petites coses que fem,… al mateix temps que ens hem de dedicar espais per nosaltres mateixes, ni que siguin vint minuts, oi?

Avui, m’ha aparegut, sense jo buscar, aquesta foto (via Pinterest) i crec que ha estat el destí qui ha fet que la trobi per jo seguir reflexionant!

happy

Feliç diumenge!

Callustrellenca

6 thoughts on “Foto per pensar

  1. Quina raó tens! A mi em pasa cada setmana…. I després penso en una frase, que m’encanta: “…Vive como si fueras a morir mañana. Aprende como si fueras a vivir siempre…”, i tornem al dilluns amb moltes ganes, jajaja!

  2. quanta raó guapa!!em passa exactament el mateix!!però no em molesta ser així, mencanta viure “estressada” i tenir mil coses a fer!

  3. Guapa pensa sempre que allò esencial es invisible als ulls!
    Escolta el cor i acabaràs trobant l’espai per cada cosa.
    Bona i aprofitada setmana!!

Deixa un comentari...

