Posa un zero a la teva vida!

Com ja us avançava a la pàgina de Facebook, aquest serà un post rodó i no precisament perquè escrigui bé, sinó perquè us parlaré dels zeros de la meva vida.

Ara mateix, porto tres zeros al damunt amb alegria i de tant en tant una mica de mal rotllo.

3+0: 30 anys. És l’edat més meravellosa. Amb aquest número estic gaudint una de les etapes més maques de la meva vida. Em sento feliç, no em puc queixar per gaire i la meva pell, tal i com diuen les germanes Planas, la tinc fantàstica! I no es que tingui por de fer anys, sort n’hi ha de poder-ne fer, però per com em sento, crec que m’hi estaré força temps celebrant-ne 30.

4+0: 40 de pantalons. És la talla de pantalons que gasto ara. I si, m’ha costat acceptar-ho. Els malucs i les cuixes augmenten per moments i després d’uns mesos d’entrar als emprovadors de les botigues amb la talla 38 i 40, ara ja he aprés que el zero m’acompanya i no hi puc fer més. La faldilla de Caramelles no té talles, però també vaig descobrir que pel 2014 n’hauré de fer una de nova!

6+0: 60 quilets. Quilet amunt quilet avall… narinant diu la bàscula. Durant el mateix temps que no creia poder tenir una talla 40, em negava a afegir un zero al meu “pes ideal”. I després de batallar mentalment i amb la natació discontinua, doncs no hi ha zero que se’m resisteixi. I per alçada, sempre calculo que hauria de pesar menys, però noia… quina culpa tinc jo de ser baixeta?

La meva amatxu em diu l’altre dia: “tu también tienes barriga, eh?” i sí, té raó però sabeu què?

1. Quan tingui canalla, ja tindré l’excusa.

2. L’edat no perdona, encara que per alguns/es no ho sembli.

3. Passo de menjar-me el tarró pels flotadors que em rodeixen, perquè sana ho estic, tant per dins com per fora.

Per tant, fora cabòries que si ets feliç, ho vius amb alegria i fas una mica de bondat i una mica més d’esport el cos t’ho agraeix amb una pell radiant, una mica de greix, un cor alegre i una vida rodona com un zero!

6 thoughts on “Posa un zero a la teva vida!

Deixa un comentari...

