El nostre refugi

3o anys. Un regal. Una promesa.  El nostre refugi

Després de sis mesos des de l’última sortida de cap de setmana, vam poder tornar-hi. Aquesta vegada, tornàvem al nostre refugi, tornàvem a Cadaqués. Era el meu regal d’aniversari per part de l’Albert i la meva promesa de convidar-lo a uns canalons des de l’agost del 2011.

Els canalons de l’àvia al restaurant L’Horta d’en Rahola hauran d’esperar una mica més. Acabaven d’obrir la nova temporada i encara no en tenien, però el que vam trobar-hi és una amabilitat extrema per part de la Pia. Després d’un any i mig des de la promesa, encara se’n recordava! Per contra vam escollir una magnífica fideuà, que encara hi penso i em cau la baba!🙂 Però tornarem, potser a finals de temporada o la primavera que ve, però les promeses s’han de complir…

dinar

I mireu, un dels records que sempre podrem explicar es que vam ser els primers comensals d’un nou restaurant a Cadaqués. És diu el Bamboo i just el van obrir el mateix dia. S’hi menja sushi i altres plats de cuina japonesa, però per sort, com que no tenia gaire gana, vaig tastar dos plats de cuina de la zona. Perquè ja sabeu que jo i la cuina asiàtica no som gaire amigues!

Per dormir, l’Albert va reservar una bonica habitació al Hotel Blaumar a Cadaqués. Ens va agradar moltíssim, tant pel que fa al tracte com per l’hotel en sí. Ens guardarem el contacte per properes vegades!

hotel

panoràmica

collage_cadaqués

L’endemà, després de fer ruta turística i de mullar-nos un xic, vam decidir baixar a dinar a Girona. Girona ens enamora, ens emociona i mil coses més. Podria dir que és el nostre segon refugi, la nostre segona parada. Cada vegada que visitem Girona, insisteixo en anar al restaurant Bistrot i mira, n’hi ha un que per motius absurds no hi vol anar… i que fem? doncs anem coneixent altres llocs. Aquesta vegada, per recomanació de l’Anna, vam anar a dinar al Llevataps. Mare meva… com estava aquell dinar! ens va agradar moltíssim també, és més, si cada vegada que ens “permetem” el luxe de sortir fora fem aquests àpats, jo prometo fer molta contenció econòmica i portar-me bé!

Ha estat un cap de setmana de grans àpats, de troballes gastronòmiques i de restaurants BBB, de bons vins de l’Empordà i de molta tranquil·litat, en un dels pobles més entranyables i macos del territori català, com és Cadaqués!

Espero que us serveixin les recomanacions que us he deixat!

Bones vacances!

6 thoughts on “El nostre refugi

  1. Uoooo!!Quin finde més xulo!!!Cadaquès m’encanta i el Llevataps també!!!🙂 seguiu disfrutant així parella que de tant en tant no fa mal!!🙂

  2. Tant Girona com Cadaques tenen uns racons màgics que m’encanten! M’has transmès ganes d’anar-hi aviat…. i si m’apunto al vinet a Llevataps!

Deixa un comentari...

