Instagramejant

A cop d’ull és la nova secció (busqueu-la just a sobre) que estreno ara mateix. Les que em coneixeu bé, sabeu que m’agrada la fotografia, alguna vegada n’he parlat, i ara és el moment d’estrenar l’espai on exposaré les fotos que vaig fent amb l’aplicació Instagram. Les que ja em seguiu en aquesta app, veureu que mai penjo fotos meves o altres on surtin els petits i grans de la casa. Són i seran fotos de coses que veig, que visc, que repto o simplement fotos que pujo per matar el temps.

20130310-220804.jpg

Esperant que us agradi la nova secció que estreno al bloc, us desitjo… Feliç setmana!

@callustrellenca

Deixa un comentari...

