Per fi, un nebot!

Després de conèixer a les dues noietes que passarien a ser les meves primeres nebodes, encara que més que nebodes són dues noies adolescents que es diuen Èlia i Olga. Les vaig conèixer fa dos anyets i evidentment, amb 13 i 17 anys  ja no els hi pots fer carantonyes, jugar per terra o fer guerra de pessigolles. Tot i així, em sento tieta i les estimo molt!

El 3 del 2 del 2012 va arribar la Bruna, la meva floreta, la nineta dels meus ulls i de la resta de família. És llesta, preciosa i entremaliada. Amb ella, ja sumo tres nebodes, encara que amb la floreta va ser quan em vaig sentir “tieta” al 100%. A part de regalar-li bosses de bolquers, per Nadal, li vam fer aquest detall…

pastís Sempre he pensat que voldria tenir nens, no sé si es perquè a casa som dues germanes o perquè penso en els pentinats que ens feia la meva mare (cua de cavall ben llepada que semblava xinesa i després de tot, amb un mal de cap terrible i si no us ho creieu, pregunteu-li a la Noemí), però el que sé, és que per més que jo vulgui tenir nens ves a saber que passarà d’aquí uns anys…!

Però per fi ens han regalat el nebot. És el petit Oriol. El patufet de la família va arribar el 2 del 3 del 2013 (si us fixeu és un joc de paraules amb la data de la floreta) i ha sigut la cirereta del pastís de la felicitat. El primer regal que li vam fer va ser una samarreta de “Metallica” que ens va fer molta gràcia comprar-li, però del que em sento més contenta és del regal que li vam fer uns 15 dies abans del seu naixement. Junt amb la Noemí (a la que des d’aquí li doni mil gràcies), vam scrapejar al taller de la Laura Alcober, les lletres del seu nom. I aquest és el resultat. Resultat que personalment m’encanta!

oriol

Que us sembla els regalets que em anat fent als nostres nebots (petits)?

Crec que cada vegada anem cap a millor!

Deixa un comentari...

