3 vídeos per tu!

Hauria d’estar repassant els apunts per què a les 18.30h entro al meu últim examen d’aquest quadrimestre, i el que em queda… m’atabalo molt quan veig que encara estic fent assignatures de primer curs, però la veritat és que si aprovo les 5 que porto aquest curs, l’any que ve, ja en podré pillar de 3r per què els de la Uned m’ha convalidat (per fi) 3 assignatures del CFGS. De Diplomatura a Grau, i segur que pel camí encara pillaré alguna altre reforma educativa!

No crec que sigui el millor sistema per estudiar i entendre una carrera universitària: a distància, sense classes, sense temps per connectar-me cada dia, sense algú que en sàpiga i que m’ho expliqui bé, a vegades sense ganes… però la veritat es que tampoc tinc temps ni peles per fer-ho d’una altre manera. Quan arriba aquesta època em desespero i penso, per l’any que ve em busco algun sistema millor i presencial, però quan veig els horaris i els preus, m’esgarrifo (més pels preus, es clar). Per sort, us tinc a vosaltres que em motiveu, em doneu ànims i força, energia i que m’aguanteu les meves histèries!

Aquesta setmana, a part d’estudiar i estressar-me, entre els apunts i el tupper , o entre cuinar el sopar i el tupper per l’endemà,  he mirat tres vídeos que vull compartir amb vosaltres.

El primer, és un vídeo de Isasaweis per fer trenes de brioix. Va ser una recomanació de la Mònica i la veritat és que a ella li surten molt bones, ara jo, hauré de perfeccionar la tècnica perquè van quedar molt tupides.

El segon, és un vídeo reivindicatiu. De ben segur que tots l’heu vist però crec que és necessari que des dels nostres petits grans mons 2.0 fem difusió del que la Beatriz Talegón expressa  i tots pensem.

I per acabar, un vídeo que m’enamora. Amb molt poc, podem fer molt feliç a a la gent que ens estima. Els petits detalls de la vida són fer actes d’amor per emocionar-nos i donar estima.

Feliç cap de setmana!

Petons de colors!

One thought on “3 vídeos per tu!

Deixa un comentari...

