En mode…

En mode… OUT. No he desaparegut, estic per Callustrell, estic voltant i centrada en una cosa que hauria d’haver fet quan tocava, i d’això se’n diu anar a la Universitat. Ben bé no sé de què o per què em servirà, però la veritat es que des del 2007 que vaig matricular-me que vaig fent, xino-xano, amb les crisis de “ho deixo tot perquè no sóc feliç” o de les del bon rotllo de “ostres que bona que sóc que he aprovat la assignatura…”.

Vaig dir que em tancava a casa per estudiar, i sortir, únicament a treballar. Però la veritat que aquest temps que porto sense escriure al bloc m’ha donat per molt més. Ara sóc Instagramer, he anat de concerts, he celebrat el primer any de la meva Floreta, hem començat a assajar per Caramelles, he tingut temps per riure,  porto new look, he plorat de ràbia, he tornat al CNT a fer de sirena per una estona, he redecorat el Palacete, he après a cuinar amb l’olla expres, vam anar a la 2na Fira del l’Oli i l’Oliva d’Ullastrell amb la proposta 1986, ens estem mentalitzant per tenir el nostre primer nebot,…

Per què encara que em llevi ben d’hora, ben d’hora… no tinc el temps suficient per escriure’t a tu i per relaxar-me jo. I espero que a partir del 15 de febrer que ja podré respirar una mica, espero aleshores.. recuperar una afició gratificant; potser no serà dos cops per setmana com feia fins ara (recordeu que eren els dimecres i els diumenge) però si que serà setmanalment. Si us interessa, aviat us informo.

I per anar fent boca, us deixo un vídeo que m’ha enamorat… 

La Luna 

Fins ben aviat!

2 thoughts on “En mode…

Deixa un comentari...

