Ser blocaire, una afició!

Ser blocaire és una afició. N’hi ha que després fan el salt professional, però ja em quedaré en l’intent. Escric i explico per expressar-me i donar a conèixer tot allò que faig, que cuino, vegi o reflexiono, però principalment ho faig perquè sento que el bloc és el meu petit gran món.

Pensar en els colors, lletres, com ordeno les columnes, quines fotos col·loco, què escric i què explico,… ser blocaire s’ha convertit en una de les meves aficions. Reconec que no tinc temps per xafardejar tots els blocs i seguir a tota la gent que em motiva, però per sort, les amigues ja em van passant alguns enllaços. Per què després de tancar el pc de la feina, no sóc capaç de posar-me davant del ordinador a casa.

capçalera

Fa gairebé dos mesos, vaig escriure que si et planifiques, segur que pots. I de moment, no em puc queixar perquè me’n he en sortit. L’altre, serà veure en època d’exàmens com busco temps per escriure. Però els resultats fins ara són molt motivadors.

Saber que les Nenes, les Magnòlies, les Cuques, les Soletes i la resta de família poc o molt et llegeixen  és molt gratificant! Que una amiga et digui “tinc pendent de llegir el que vas penjar ahir” o “sóc molt fan del bloc”, això encoratja, tant o més que no pas veure les estadístiques de visites que has tingut.

Les visites són números, i si que va bé saber si el què escrius agrada o no, però ho són molt més els comentaris que deixeu al bloc, al Twitter, al Facebook, per mail o directament.

Per tant, des d’aquí dir-vos que seguiré amb la lluita Callustrellenca, però també agrair-vos que expresseu tot allò que us agrada o no, perquè, a les ments creatives ens agrada saber també la vostra opinió!

4 thoughts on “Ser blocaire, una afició!

  1. Reina!!Continua escrivint que a mi m’encanta llegir el que expresses!!i la veritat és que aconsegueixes arrencar somriures, llagrimes i alegries!mua

Deixa un comentari...

