No fa falta escriure res més…

Al sofà de casa. Alço la mirada i ho veig tot groc. Les margarides fa una setmana engalanaven el Lokal d’Ullastrell i ara ho fan a casa. No s’han pansit encara, bona senyal. Tot segueix sent groc. I el groc, ara em porta molt bons i dolços records.

Els records dels bons amics, també dels que no van poder venir. Dels amics i la família, persones amb sentiments i emocions com jo, que van voler celebrar una efemèride com és que jo, la Callustrellenca fes 30 anys. Com vaig dir-vos dissabte passat, mai pensava poder tenir en un mateix espai els meus dos mons. El món de Callús, amb la gent de tota la vida, amb la meva gran família, amb les nenes, les cuques i les soletes, sempre acompanyades dels xicotets i de les xiques de la casa. I el món d’Ullastrell, amb la meva nova família, amb l’Albert, i la gent del Lokal, les magnòlies i els jabalins.

És al·lucinant i molt emotiu pujar-te sobre una cadira i veure les cares de les persones que més estimes, i recordar-te de totes les que t’han acompanyat durant aquests anys. Gran records pels que ja no hi són, pels que ja no se’n poden recordar, i per les que porto al cor malgrat no les vaig poder abraçar.

Gràcies,  món de Callús per demostrar-me que malgrat la distància encara hi sou  molt present. Gràcies, Lokal per acollir-me i integrar-me tant i tant bé. Per deixar-me entrar a les vostres vides i ensenyar-vos que a Callús també tenim caràcter.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Que jo sigui feliç també és culpa vostra.

8 thoughts on “No fa falta escriure res més…

  1. La vida dona moments de reconeixements i de noves ilusions. Uns donen per un pasat feliç i altres per un futur ple d’ilusions per compartir-te. Segueix donan lo millor de tu, i seguiras tenim tans bons amics.
    Moltes felicitats
    La nina es Pipale a tu

Deixa un comentari...

