3(0) motius per publicar avui

Avui és un gran dia per publicar. Tinc 3 motius que m’empenten a fer-ho.

El primer, es per fer-vos pensar que avui és el dia del llaç vermell. Sempre he cregut que hauria de portar a la bossa de mà un llaç de cada color, un per cada causa solidària. Blanc per la violència de gènere, lila per les dones treballadores, vermell per la SIDA, el verd per una educació pública i de qualitat, el llaç rosa contra el càncer de pit, i així fins arribar a tenir una bossa plena de llaços de colors!

El segon motiu, és per recordar-vos que avui encara estàs a temps de ser solidari o solidària amb el Gran recapte dels aliments que organitza la Fundació Banc dels Aliments. L’únic que has de fer és anar a un supermercat (n’hi ha 1000 repartits per tot el país) i col·laborar aportant aliments (frescos no, si us plau). Per més info, entra a la web de la Fundació Banc dels Aliments. Per ser solidària, només calen petits passos.

I el tercer motiu es per donar les gràcies a la mare i el pare per haver-me portat al món. Per aquell dimarts plujós de fa 30 anys, donar-me la vida. I també a la Noemí i a l’Uri per ser-hi sempre, a la meva floreta, a les amigues i amics, perquè sóc una afortunada, doncs diu que les amigues ens hi caben en una mà i jo n’omple més d’una; a les meves famílies (cosins/es, tiets, tetes, titos, iaies, avis allà on sigueu, la família “política”,…), i tots i cadascun dels que m’heu acompanyat en algun moment dels, des d’avui, 30 anys.

foto_motiu_3

De les experiències, dels moments viscuts i de les mirades endarrere, n’he aprés sempre i força, i això m’ha portat a Ullastrell per viure al costat d’un magnífic i extraordinari company de viatge. L’Albert, va aparèixer quan havia de ser, quan ja ho tenia tot assimilat, i malgrat hem viscut poc temps, ho hem viscut intensament i d’una manera molt especial. Gràcies a tu també, per ser-hi sempre.

4 thoughts on “3(0) motius per publicar avui

  1. Uala nena quina gràcia!! Sàpigues que m’ha agradat molt el teu escrit. Jo recordo les tardes a Sitges passejant i reflexionant sobre la vida… I que bé que estem ara!! Un petonàs bonica i pensa que encara que siguis lluny d’aquí, SEMPRE penso en tu solet. Un petonàs lila (de color, com els teus).
    Mome

    • Mome, bonica!

      doncs et pots fer fan del bloc i anar llegint el que escric… n’hi ha que són molt macos! jejeje!!!😉

      Jo tb penso en tu… i malgrat no ens veiem mai, et vaig seguint!

      Un petonàs!

Deixa un comentari...

