Més que un club, és el Cooking Club

Formo part del Cooking Club. Fa uns anys no ho hauria dit mai, perquè abans (en la meva altra vida) no m’agradava cuinar. Cuinava per supervivència, com molts de vosaltres, i encara gràcies que sabia fer el sofregit dels macarrons. A la mare, tampoc li agrada cuinar, i suposo que això és part de l’herència.

Però tot va començar a canviar quan vaig trepitjar Ullastrell. A l’Albert li encanta menjar, ell sempre m’ha dit que prioritza gastar-se els euros amb un bon dinar o sopar que en altres cosetes. Jo, no, i potser perquè segons la meva família ullastrellenca sóc una “llepafils”. Hi ha aliments o plats que no m’agraden, que he tastat però no em fan el pes, i no us esparvereu però els bolets no em molen, les verdures les agafo amb pinces i depèn quin tall, en menjo poc. M’alimento bé, no us penseu eh? Però perquè us en feu una idea, jo era com el Xinxan fins que, de tant quedar-me a sopar a casa la Sandra i el Gerardo em va acabar agradant el pebrot.

Doncs el que us explicava, amb les Magnòlies d’Ullastrell (el nom del grup de noies) vam crear el Cooking Club. És un grup privat al Facebook on compartim les receptes (la recepta pas per pas i posar-hi foto); i la veritat que encara que potser no hi ha gaire activitat diària, estem compartint un tou de receptes interessants. I no només hi ha Magnòlies, som un grup d’una cinquantena de persones on també hi ha les Nenes de Callús, o altres persones que els hi agrada la cuina.

I, a casa, que de tant en tant, celebrem elDissabte Cuinetes (veieu el post) ens ha anat de meravella aquest grup per extreure bones receptes, perquè com sempre dic, compartir és cultura viva. Aquí us en deixo algunes fotos:

Us animo a que hi participeu (si ja en formeu part), o que en creeu un entre el vostre cercle d’amistats, de feina,… o potser trobeu altres maneres de compartir receptes culinàries com és el bloc Mata el cuc .

Feliç final de novembre!

Deixa un comentari...

