DIY amb washi-tape i càpsules de cafè

Fa alguns dies, vaig estar malaltona (cosa normal en aquesta època) i com sempre, va coincidir amb el cap de setmana. Ja una mica més recuperada però no el suficient per posar-me a estudiar, vaig idear ràpidament 3 DIY amb el poc material que tinc a casa. Per motius d’horari, d’estudis i de distància no puc anar a classes d’scrap i de manera barroera, vaig matant el cuquet amb algunes manualitats… encara que no em puc queixar perquè aviat anirem al taller de decoració nadalenca  amb la gent de Callús, i a veure si faig coses maques per poder-les publicar!

De moment, aquí us deixo els DIY d’aquest post!

Material DIY 1

  • Roba de sac
  • Cordill
  • Càpsules de cafè (Nespresso)
  • Tisores
  • Pistola de silicona (sort de la Loretta)

Passos

  1. Primer, premses les càpsules de cafè.
  2. Retalles rodones de roba de sac una mica més grans que les càpsules.
  3. Amb la pistola de silicona, enganxes la càpsula amb la roba, però li passes el cordill pel mig.

Jo vaig deixar un pam, entre les càpsules. I ara que veig que queden fantàsticament bé al menjador, n’aniré fent de diferents colors i serviran de cortines, de decoració, per posar fotos (agafades amb pinces de colors) entre càpsula i càpsula,…

Material pel DIY 2

  • espelmes petites
  • washi-tape de colors

L’únic que has de fer és folrar l’espelma amb el washi-tape que t’agradi i llestes!

 

Material DIY 3

  • Got de vidre (jo els reciclo de les espelmes d’Ikea)
  • Washi-tape de colors

Has de fer el mateix procés que el DIY 2.

 

I vosaltres, quins DIY feu a casa de manera improvitzada?

Vinga va, que compartir és cultura viva!

 

 

3 thoughts on “DIY amb washi-tape i càpsules de cafè

Deixa un comentari...

