Captadora d’imatges

A partir d’ara, les fotos sempre seran diferents. Una de les meves grans aficions, i no en tinc ni idea, és la fotografia. Però, també és veritat que és una afició que fins ara tampoc podia portar gaire a terme. Bé, sempre he estat (fa uns quants anys) la que portava la càmera a tot arreu i era la que tenia fotos de tothom i de tot; però amb l’evolució digital això va anar canviant. El motiu, la càmera. Fins ara, tenia la càmera compacta (que tothom ha tingut en algun moment de la seva vida) i quan necessitava fer fotos més canyeres, demanava la càmera reflex al pare.

A Callús, em vaig quedar amb les ganes d’anar amb l’Ester i el Jordi, al taller que realitzar el Pere Manubens. I ara, que sóc a Ullastrell, vaig descobrir fa temps que hi ha la gent del FOCU (FotoClub Ullastrell), ja els vaig demanar per tallers o cursos per principiants, però encara estan planificant. M’agrada participar en un taller de fotografia. És una de les tasques pendents.

Ara, ja no fa falta ni la càmera compacta, ni les càmeres dels mòbils ni res de res, a partir de l’octubre, tenim una nova companya a casa. I és preciosa.

Amb aquesta, encara no ens ha donat temps de pujar-la al terrat. I és que des del terrat del Palacete, si mires direcció Olesa de Montserrat i la muntanya de Montserrat, molts vespres s’observen uns cels increïbles. Aquí us mostro alguns cels. Aquestes fotos, estan fetes des de un mòbil (crec que de l’Albert), però de ben segur que a partir d’ara, quan arribi el capvespre podrà fer unes millors fotos, i dic podrà fer, perquè (per sort) treballo a Manresa i a l’hora que arribo ja són les 21h o més…

Vosaltres quins aficions teniu? Les compartim?

3 thoughts on “Captadora d’imatges

  1. […] Al maig, com ja us vaig explicar per aquí, em vaig apuntar al curs Hello!Family de Hello!Creatividad, i a partir d’allà es va encendre una petita espurna d’il·lusió i emoció per dedicar-me a una de les meves grans aficions, com escrivia el 2012. […]

Deixa un comentari...

