Wonderfan

Sóc una de les milers de Wonderfans que hi ha pel món… només comptant les fans (Noemí, Eli, Judith, Ester, Laura,… i les que em deixo!) que té a Callús, podrien muntar una botigueta al poble i seria rentable!😉

A vegades crec que us n’he parlat, però he pensat que ja que parlo del que m’agrada, dels blocs que miro i de tot allò que em crida l’atenció, penso que no està de més fer un petit post per parlar de: Mr Wonderful (diseño gráfico para gente no aburrida). No els hi fa falta que jo parli d’ells, la veritat, tots sols s’espavilen i molt, però també he pensat en aquelles i aquells que em llegiu de tant en tant i potser no els coneixeu, encara.

Els segueixo a través de Twitter (@mrwonderful_), del Facebook, del bloc Muy Molón i de tant en tant entro a la botiga MrWonderfulshop a fer dentetes i a somiar amb tot el que em compraria si no estiguéssim en crisis.

Però d’aquest Nadal no passa, segur! Tant si el Tió caga o com si no, tinc ganes de comprar cosetes d’aquesta parella de dissenyadors. Vaig començar llegint els seus WonderConsejos a través del Facebook, i en breu, ja vaig omplir la oficina, la  nevera, la festa d’aniversari de la Laura, i el meu dia a dia amb alguns d’aquests consells no avorrits. N’he escollit un al atzar…

I algunes de les coses que m’enamoren, com a moltes de vosaltres, són:

 Tassa 

Galetes 

Per Sant Jordi, vaig copiar la idea i va sortir això

Bosses de roba 

Kit de manualitats-segells i etiquetes 

Us agraden? si feu el xafarder, ja m’explicareu

i si voleu compartir altres blocs amb mi, ja sabeu; només cal escriure-ho! 

2 thoughts on “Wonderfan

Deixa un comentari...

