Expressa el que sents

M’agrada escriure encara que ho practico poc. Ho vaig fer durant una temporada, abans de ser Callustrellenca per expressar tot allò que en aquell moment sentia, necessitava plasmar tot allò que em rondava pel cap i pel cor… tant és així, que la carpeta on deso els escrits porta per nom Expressa el que sents, és sentir el que penses…

La Vida segueix i no ens podem aturar en cada trencall que ens trobem. Som les conductores, sense tenir carnet, de la nostra vida, i a banda, som les passatgeres, sense tenir el tiquet, de la vida de la gent que ens envolta.
 
… és moviment, màgia, il·lusió, somriures, reciprocitat, empenta, valentia, saber cuidar, gaudir, viure i per sobre de tot, ser conscients que el nostre camí malgrat tot, té un final. Tenint present això, es quan hem d’aprofitar més i millor els petits detalls de la Vida, és quan hem de lluitar per aconseguir les nostres fites i treballar per viure-la plenament.
 
Els nostres camins no es poden quedar sense projecte, perquè sense projecte, el destí se t’esmuny de les mans com un estel en un dia amb vent.
 
Ni objectes materials, ni grans cotxes, ni res que s’obtingui amb el poder dels diners. La Vida ha d’estar plena d’emocions, sentiments, persones importants i persones interessants, vivències i records que ens omplin i ens facin sentir en harmonia, així com el sentiment que la mou, és el d’estimar; la resta, és efímer.
 
 Som el resultat d’un gran número d’actes lliures dels que som els únics responsables (Matthieu Ricard)  

Avui, us he ofert un petit escrit que estava desat a la carpeta amb data d’agost de 2010 i que m’ha vingut de gust compartir amb vosaltres. Us ha agradat?

Us agrada escriure? On o com plasmeu els vostres sentiments?

2 thoughts on “Expressa el que sents

  1. Bon dia Jess! es molt maco! la veritat es que escrius molt bé!!!
    Jo lo que tinc es un petit diari que fa anys que escric pero cada uns quants mesos escric tot lo que m’ha passat pel cap o com m’he sentit aquest temps.
    Petonss!!

Deixa un comentari...

