Buen Camino!

Quan al febrer el metge em va dir que ja havia acabat (algun dia faré un post sobre aquest tema), i que amb compte, ja podia prendre el sol vaig decidir al 5 minuts de sortir de la consulta que aquest any, era any de Camino.

L’estiu del 2009, vaig començar el meu particular Camino, vaig caminar durant uns 15 dies per fer les etapes que porten de de Logroño (La Rioja) a León (Castella i Lleó). El pare, es va apuntar al carro i vam caminar plegats els kms fins a Burgos, i un cop allà, se’n va tornar. Vaig seguir, però en cap moment ho vaig fer sola. Amb l’Ale, coneguda per alguns de vosaltres, vam caminar fins a León; però també ho vaig fer amb l’Iker i el Xabi (els amics d’Euskadi), amb la Carmen, amb la Yael i la Liat, i amb la força que el Camino et dóna.

Aquest any, havia de marxar… demà (26 de juliol), però fa una setmana vaig decidir que no tocava. Mentalment i emocionalment estic preparada, em feia molta il·lusió poder seguir el meu Camino. Aquesta vegada hauria caminat de Roncesvalles a Logroño, però el meu estat físic no m’ha acompanyat gaire aquest darrere mes i en un acte de consciència, he decidit deixar-ho per un altre any. No sé quan serà, i tampoc sé si marxaré sola (com ho havia de fer ara) o acompanyada, però l’únic que sé és que a Santiago de Compostela haig d’arribar.

El Camino no és només anar a fer uns kms, és anar a conèixer, a obrir la ment, a no parar d’aprendre i per sobre de tot, a escoltar-te, a sentir-te, a respectar-te i a recollir la força i l’energia que el Camino et brinda.

Algunes de les fotos són del meu estimat Xabi, que per sort, el veure aviat!

 Felicitats a tots els Jaumes i Santis i Bon Camí!

5 thoughts on “Buen Camino!

  1. Que fotos más chulas. La que sales con la mochila en la espalda estás guapérrima. Tiene que ser gratificante hacer el camino, dejaré que seas tú quien resuelva mi duda. Yo, si de caso, te esperaré en Santiago haciendo unas tapiñas. Bessss!

Deixa un comentari...

