DIY: Anelles per als tovallons

Des de que visc independitzada, aviat farà 7 anys, a casa sempre he fet servir tovallons de roba. Quan m’ha fet falta distingir-los, hem utilitzat rotllos de paper de w.c, però de forma barroera, doncs escrivia el nom i llestos. Però, que passava, doncs que al poc temps s’embrutaven i quedaven inservibles. Per tant, la qüestió era folrar-los o idear algun disseny agradable i que durés en el temps.

Per fer-ho, vaig fer servir dos rotllos de paper de w.c i un trosset de paper de regal (molt per mi…) que vaig comprar a l’Abacus Cooperativa.

Aquest és el resultat d’un DIY molt fàcil de fer. I com veureu, per saber quin és de qui no vam posar noms, tant sols vaig doblegar el paper de forma que quedés el color de darrera, davant, així sé que el de la ratlla verda ja sabem que és el meu.

Què us ha semblat? Fàcil, oi?

Bon cap de setmana i fins aviat!

 

 

2 thoughts on “DIY: Anelles per als tovallons

  1. M’he encanta! Lástima que odio las servilletas de ropa. Sí, lo se, no es nada ecológico usarlas de papel pero siempre me ha dado bastante asco eso de limpiarme la cara con un trozo de ropa. El DIY estupendo por eso…

Deixa un comentari...

