Detalls dolços!

La setmana passada, al projecte on treballo, vaig acabar els tallers i els cursos de formació. Per aquest motiu, per acomiadar a totes les persones que han passat pel projecte durant aquest últims mesos, vaig voler fer-los un detallet… i no podia ser d’una altre manera, que a través de les “xuxes”, la meva debilitat!

L’Albert i la Loretta ( http://elblogdeloretta.blogspot.com.es/) em van donar un cop de mà alhora de muntar les 46 brotxetes de xuxes. Guaiteu com van quedar…

I sé del cert que els va agradar a tots, per tant, ja tinc i teniu un altre bona i sencilla idea per regalar i sorprendre a més d’un/a.

Bon cap de setmana!

One thought on “Detalls dolços!

Deixa un comentari...

