Demostrar-ho amb galetes…

Fa unes setmanes, que segueixo amb molta curiositat el bloc de Mademoiselle Babette (http://www.mademoisellebabette.com/). Primerament, per tot el que en ell explica, per les mil i una idees que pots trobar per decorar, o fer detalls i evidentment idees de casaments (encara que no és ni serà el cas), i a banda de tot, també et permet conèixer altres recursos (blocs i webs) on trobar idees interessants.

Així, remenant, va ser com vaig anar a parar a la web de Mr. Wonderful ( http://cargocollective.com/mrwonderful) i és on vaig veure la idea de les “Galletas amorosas” (http://cargocollective.com/mrwonderful/GALLETAS-AMOROSAS).

Idea que per aquest Sant Jordi he elaborat personalment. Ho he fet perquè no vaig ser a temps per encomanar-les, però també perquè fent-les jo mateixa (amb l’ajuda incondicional de la Laura) vaig pensar que era, possiblement, la millor manera de fer un detall, amb les meves pròpies mans.

Si heu mirat com són les galetes de l’idea original, veure que són bastant diferents ja que l’escrit el vaig fer amb una cartolina, i després el vaig embolicar junt amb la galeta. Però, mireu, mireu com em van quedar…

Han quedat boníssimes i el regal va agradar moltíssim!

Ara, ja rumio la propera adaptació…

2 thoughts on “Demostrar-ho amb galetes…

Deixa un comentari...

