Immersió: portar el cotxe al mecànic!

Després de valorar l’opció de portar el C3 al mecànic de Callús o buscar-me la vida per Terrassa, vaig optar per la segona opció.

El Kiko, la Maria i el Sua em van aconsellar un mecànic (Taller Jordi, crec) molt bo, de fiar i econòmic del c/Frederic Mistral de Terrassa. Li vaig comentar a l’Albert i ell, amb l’ajuda del Google Street View, em va guiar pels carrers de Terrassa fins arribar al mecànic.

Dimarts al matí, així ho vaig fer, emprenc el trajecte cap al mecànic, després d’omplir la fitxa de clienta, li deixo el cotxe i quedem que ens truquem. A la tarda em truca, des d’un número de telèfon que jo no tenia registrat, i m’explica que ha sortit un petit problema. Quedem que l’endemà (dimecres) em diria si el cotxe estaria acabat.

Ens plantem a dijous, dia que l’Albert havia d’anar a recollir el cotxe. Quan el truco, mantenim aquesta conversa …

– Hola Jordi! Sóc la noia del C3. Ja tens el cotxe a punt?
– Quin cotxe? -contesta el Jordi-.
– Doncs el C3 gris, el de la corretja de distribució – dic jo-.
– Aquí no hi ha cap C3.
– Com que no! Si home si, sóc la noia d’Ullastrell – li replico-.
– No, aquí no tinc el teu cotxe i és més, encara no has vingut a portar-lo. T’estem esperant.
– Com? No pots ser! – li dic tot nerviosa-. Però a qui li he deixat jo el cotxe? -Li pregunto-.
– Tu sabràs!
– Ostres, ostres! Sóc nova i no em situo gaire bé, crec que era un taller del c/Ample, li dic.
– Doncs t’has equivocat perquè nosaltres estem al c/Frederic Mistral.

Després de no saber ben bé que dir, m’acomiado amb un “Caram, doncs bé, res! Moltes gràcies i perdona!”. Vaig penjar el telèfon amb la idea que havia deixat “el huevo” amb un desconegut. Però de cop i volta veig l’Albert somrient i dient-me: “Has anat a un mecànic (Taller Robert) que també es de fiar, bo i econòmic. Que casualment es diu Jordi però no és el que et van aconsellar, però si que és el que vam mirar per Internet”.

Per sort, després l’Albert em va dir que ell alguna vegada també li havia portat a aquest taller i que era molt bona gent.

One thought on “Immersió: portar el cotxe al mecànic!

Deixa un comentari...

