Pastís de bolquers

Després d’escriure l’entrada “Bressol de naixements” (vegeu novembre 2011) sabia que arribaria el dia de l’entrada “Pastís de bolquers”.

Però que és un pastís de bolquers? “Oxímoron” em va comentar l’Albert quan li vaig dir, però un cop va veure la foto a través d’Internet, ja ho va començar a entendre.


Aprofitant que el Tió havia de cagar i els Reis havien de passar, vaig confeccionar tres pastissos: el primer per l’Ot, el segon per la Bruna i el tercer pel Martí. De ben segur que en faré més, doncs és un regal ben original i a la vegada necessari.

El material que vaig necessitar per fer un pastís va ser:

– 50 bolquers aproximadament (la talla depenent de l’edat del nadó)

– Gomes elàstiques, fil de pescar i agulles de cap (o silicona).

– Cinta de color i safata daurada.

– Paper de celofan transparent.

– Rull de paper de cuina i/o de w.c.

Per fer-ho de la millor manera possible, vaig mirar el següent vídeo:

http://www.youtube.com/watch?v=0jGQJIV1zik

Vinga, aneu agafant idees que jo ja vaig pensant en el Martí, el Roc, l’Adrià o la Carla, la Gina,..

2 thoughts on “Pastís de bolquers

Deixa un comentari...

