Lectura per plaer?

He volgut recordar el nom de l’últim llibre i m’ha costat uns 45 segons. Va ser “El Celler” de Noah Gordon. Durant l’agost de 2011, durant el meu primer mes a Ullastrell. I avui, després de quatre mesos, l’Èlia i l’Olga (sense elles saber-ho), m’han fet recordar com n’és d’apassionant la lectura. He llegit, crec que bastant; però els darrers mesos de la meva vida, la lectura ha passat a ser una afició secundària o en moments, oblidada.

A la prestatgeria tinc llibres que esperen a ser devorats pels meus ulls, però quan hi penso, quan crec que estic motivada per fer-ho apreix el fantasma dels llibres i els apunts de la universitat i sempre trobo alguna altre cosa millor que posar-me a llegir els apunts i en conseqüència, deixo de pensar en la lectura per plaer.

Suposo que haig de trobar l’equilibri entre la lectura per plaer i la lectura per l’estudi, cosa que encara no he trobat i no serà per manca de llibres. Com us ho feu per compaginar-ho? llegiu abans d’anar a dormir?

Potser m’ho haig de plantejar com a nou repte pel 2012. De moment, el que l’Èlia i l’Olga han aconseguit es que em torni a enganxar a la lectura. Al fantàstic món de lletres, de les aventures, de la imaginació i la fabulació.

“Un burka por amor” de Reyes Monforte és l’escollit. I la veritat, es que ha aconseguit enganxar-me. Tant, que he tingut la necessitat d’escriure unes ratlles per explicar-vos-ho. Perquè encara que escrigui un bloc i treballi en el món de les TIC, necessito tenir entre les meves mans les pàgines dels llibres.

Deixa un comentari...

