Bressol de naixements

 Joel i Martí. Serà Bruna, encara que podria haver estat Jofre, l’Ot, potser Llum o Lluc, però des de sempre serà Adrià o Carla, ens agrada Tonet però també estem pensant en posar-li Estel,… i podria seguir escrivint noms dels propers petits o petites que ens ompliran la nostra vida, i que envoltaran d’ara en endavant… o millor dit, a partir del 2012.

 No estic embarassada, i ara per ara no hi penso, ara no és el nostre moment. Però si que és l’hora de moltes parelles que m’envolten i que m’han fet adonar del “bressol de naixements” que hi haurà al 2012.

 És alegria i salut, tant que en pocs dies tornaré a sentir-me més cosineta, i a partir del febrer seré oficialment més tieta (encara que ara ja me’n sento una mica) i a partir d’aleshores les amigues començaran a tenir petites fades o follets que passaran a ser protagonistes principals de les nostre converses i accions.

 Abans però que arribi aquest moment, m’agradaria reflexionar sobre aquest “bressol”. Què ha passat? Ha estat casualitat? És casualitat que a la mateixa vegada i de diferents cercles propers conegui sis dones embarassades? Perquè un cop preguntes, tothom acaba coneixent alguna parella que també està esperant un petit o una petita. Potser és cosa meva i m’hi fixo més?

 De totes maneres i tingui l’explicació que tingui (encara que no en pugui tenir), un naixement sempre és una molt bona notícia!!! per que encara que estiguem en una espiral de negativitat mundial, sempre hi ha algú disposat a crear un somriure il·luminador a la seva vida!

 Molta salut i alegria!

3 thoughts on “Bressol de naixements

  1. jess jo veig com tu que hi han tot un entorn ple de ser properes mames pero jo crec que pot esdevenir que tenin una edat més gran que fa un temps i que cada vegada tenim més amics!!!jejeej!!

  2. […] vàries vegades del baby boom que s’ha generat al meu voltant, com per exemple, aquest post https://callustrellenca.wordpress.com/2011/11/27/bressol-de-naixements/ i per començar amb la secció dels dimecres, comencem amb uns DIY pels petits/es de la casa. A […]

Deixa un comentari...

