Immersió: la bústia de casa!

A la bústia de casa no hi ha el meu nom. Però jo ja rebo cartes a Ullastrell. Al document d’identitat no hi consta el nou carrer ni tampoc hi estic empadronada, però hi visc!

Fa uns dies vaig rebre una carta certificada. L’Albert em va comentar que l’horari de l’oficina de Correus era només unes hores al matí, i jo vaig pensar, doncs com a Callús! El dia que vaig poder, vaig anar a l’oficina (situada als baixos de l’Ajuntament) a recollir la carta.

La cartera, una dona jove i molt agradable, al recollir el certificat em va preguntar: “Jèss Zomeño és el nom?” i jo li contesto amb un somriure matiner als llavis, “sí, sóc jo, em dic així” i tot seguit em comenta que va tenir dubtes de deixar la carta perquè allà on visc, només hi viu l’Albert, però que ho va fer perquè l’adreça era correcte malgrat no sabia qui era jo! Aix! Total, que una vegada més, i no serà l’última, vaig haver de justificar-me dient que feia dos mesos que visc a Ullastrell i que a partir d’ara rebrà cartes al meu nom.

Després d’una setmana, hi vaig haver de tornar i la meva sorpresa va ser que quan vaig entrar per la porta, després de saludar amb un integrador bon dia, em respon dient “tinc una carta per tu”! I jo que penso: Com? com te’n recordes del meu nom? i automàticament em va al cap “és clar, sóc la nova!”

2 thoughts on “Immersió: la bústia de casa!

Deixa un comentari...

