Ampliem la llista…

Al final, aquest bloc semblarà més el d’una Callustrellenca iniciada (vulgarment) en el món del vi que un bloc d’històries entre Callús i Ullastrell viscudes en primera persona.

Però, em ve de gust compartir amb vosaltres els vins que l’Albert i jo anem comprant, regalant, tastant i aconsellant als nostres amics/gues; vins que ens captiven per gustos i sensacions diferents, però el més important és pel record del vi, pels moments que em viscut al costat d’una ampolla de vidre amb grans etiquets i plenes de bones vibracions!

Aquí us deixo dues etiquetes més, de dos dels últims vins! Espero que us agradin! I recordeu que de momentus parlo de vins que la botiga costen menys de 10€!

El marc de les fotos i les lletres està editat amb el programa en línia i gratuït: www.picnik.com és molt interessant i té moltes possibilitats!

One thought on “Ampliem la llista…

  1. jejej!! si si!!será una vinicoteca!!!jejeje!!!
    aquest programa online l’he descobert per tu!molt guay!
    ara fa poc també em vaig descargar un que es diu PhotoScape que també es gratuit i no has de estar online.
    te’l recomano!!
    guapa bona setmana!!

Deixa un comentari...

