Portes

Després de quatre anys, avui tanco una porta.

Estic tranquil·la, fins l’últim moment he aportat els meus coneixements tècnics, els meus pensaments humans i he plasmat en tot el que he fet, les meves millors idees.

He sortit per la porta, carregada. Portava dins meu el pes de la responsabilitat d’aquests quatre anys, pes que mica en mica, entre tots farem que desaparegui. Aquest pes comparteix lloc amb totes les vivències recopilades durant aquest temps, experiències que m’heu fet viure. Temps que he viscut al costat de vosaltres, volutaris/es, veïns/es , molts bons professionals, i que a partir d’avui, passareu a ocupar altres posicions en la meva vida.  

Amb pena. També he sortit amb pena i amb llàgrimes als ulls. Després de tot, m’he estimat i m’estimo tot el que he fet, i pensar que he fet un punt i apart, dol una mica. Dol pensar que ja no diré la frase “haig d’anar a …” o que ja no parlarem de com ens va la vida o què hi ha de nou. No em dol haver deixat la meva tasca, n’estic orgullosa del que he realitzat en el meu caminet de quatre anys. El que dol es dir fins aviat.

Amb alegria. He sortit alegre pel nou rumb que emprenc avui. Contenta per la meva família i agraida fins no saber quant, a la meva gent, a la meva colla, als meus amics, a les sOletes, a les Cuques i a tots els que d’alguna manera també heu patit amb mi.

Carregada amb dues bosses i una caixa, amb les pertinences de quatre anys, i plena de records, imatges i bones amistats que crec que mai desapareixeran.

Podria dir que he tancat una porta. Aviat n’obriré una altre.

Callús, demà també ho farà.

One thought on “Portes

  1. Nina, pell de gallina i llàgrimes als ulls!
    Durant aquests 4 anys has estat molt valenta, en tots els sentits. Ara estas en un moment preciós, acompanyada d’una magnífica persona; i les que durant aquest temps t’hem acompnyat, no dubtis que ho continuarem fent!
    Petonets xula!

Deixa un comentari...

