I ara?!

Amb la meva introducció de ple a les noves tecnologies a través de la meva vida laboral, he pensat en crear aquest bloc que, si sóc sincera, feia temps que tenia ganes de fer.

Com que sóc una motivada de la vida, he volgut crear-lo per donar sortida a les meves cartes, les meves reflexions, els meus escrits i les meves fotografies. Però també, i en part és el motiu principal, pel meu nou canvi de vida; que si us fixeu, el títol ja diu molt!

Espero crear contingut prou interessant per que allà on siguis, vulguis llegir-me i seguir-me!

Petons de colors!

2 thoughts on “I ara?!

  1. M’ha agrdat molt llegirte!!! Felicitats pel 1 er aniversari!!!!
    Petons Callustrallenca!

    I “oju” amb el vi…. Que deunidoret com li fots al mam!!! Jajajaajjaja!!!

Deixa un comentari...

